Friday 17 November 2017

Online Trading Akademi Xlt Login


Hvordan Online Trading Academy Works Forskere, eksperter på å investere og til og med US Securities and Exchange Commission advarer om risikoen for handel. Getty Images Yellow Dog Productions Online Trading Academy alum Gordon Peldo oppsummerer uten tvil nøyaktig hva hver enkelt investor og handelsmann ser etter når de bestemmer seg for å gå alene i markedet. citerer det er ikke en næringsdrivende som ikke ser etter den hellige gral, sier han, noe som betyr en cant-miss-tilnærming til å være konsekvent lønnsomt. Men hvorvidt en slik Hellig Graal eksisterer, eller om det er verdt å overveie å handle i det hele tatt - ikke si å gaffel over tusenvis av dollar for å bli trent på Online Trading Academy eller andre steder - er tvilsomt gitt mengden forskning og studie som viser at aktiv handel er et tapt forslag. Faktisk Larry Swedroe, forfatteren av mange bøker om å investere. inkludert de kommende quotInvestment Mistakes Selv Smart People Make, sitat setter det helt ut. bare en dum ville gjøre det, sier Swedroe, som også er rektor og forskningsdirektør for Buckingham Family of Financial Services. Spesielt peker Swedroe på omfattende forskning utført av professorene Brad Barber og University of California professor Brad Barber og Terrance Odean, inkludert deres nylig publiserte studie, "The behavior of Individual Investors. Quot. I et nøtteskall fant Barber og Odean at enkelte investorer gjør omtrent alt feil: De underperformer standard benchmarks, som for eksempel billige aksjekursfond, selv før kostnadene for handel, for eksempel provisjoner, og skatt er fakturert i de selger lønnsomme investeringer mens de holder seg til tapere, og de er altfor påvirket av tidligere forestillinger og har en tendens til å holde Ufordelte porteføljer som har mer risikokilde: Barber og Odean. quotBarber og Odean oppdaget at folk som handlet mestendagshandlerne på nettet - undergraver markedet med 10 prosent per år på risikojustert basis, sier Swedroe. quotTheyre tjener tilsvarer en ikke-rentekontrollkonto med alle risikoene for stocks. quot. Ikke heller er investeringer og handelssuksess korrelert med intelligens, sier Swedroe. Faktisk, i boken sitat Quest for Alpha, forteller Qued Swedroe om den vanskelige forestillingen til en investeringsklubb som består av høy-IQ-medlemmene i MENSA. Over en 15-års periode har klubben underlagt SampP 500-aksjeindeksen med 13 prosent. quotThey burde ha hatt en bokklubb, sier han. Swedroe advarer de som er interessert i aktiv handel for å vurdere hvem som er i markedet. Swedroe sier at 90 prosent av handelen er gjort av institusjonelle investorer som pensjons - og hedgefond og bare 10 prosent av enkeltpersoner, noe som betyr at de fleste ganger enkeltpersoner kjøper eller selger sikkerhet, det er ikke en person på den andre siden av handel, men snarere en institusjon. kvittering bare solgte den aksjen til deg fordi de tror det går underpresterende, og du tror at det kommer til å overføre, sier han. quoteLooking deg selv i speilet, hvem tror du er sannsynlig å være rightquot På ingen måte er Swedroe den eneste personen som advarer mot aktiv handel. US SEC har en publikasjon med tittelen quotDay Trading: Din dollar i risiko, citerer hvilken oppsummering denne typen aktiv investering er en dårlig idé. quotMost individuelle investorer har ikke rikdom, tid eller temperament til å tjene penger og for å opprettholde de ødeleggende tapene dagen handel kan bringe, citerer SEC. Blant de punktene som SEC gjør, er å tvile på eventuelle krav om lett fortjeneste fra handel, og å være lurt om objektiviteten til noen såkalte quoteducationalquot-klasser, seminarer og bøker om handel fordi folkene bak dem står til gavn for deg: SEC . Alt dette er å si at til tross for at Online Trading Academy har mange fornøyde studenter - selv om noen potensielle studenter har klaget på nettet om høytrykkssalgstaktikk - er det alltid lurt å nøye vurdere om handel er den rette investeringsmetoden for din bankkonto kilde: Ripoff Report. Skriv ut x09x0Ax09x09x0Ax09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09ltax20data-track-gtmx3DquotBylinequotx20hrefx3Dquothttpx3Ax2Fx2Fhowstuffworksx2Fhsw-contact. htmquotgtx0Ax09x09x0Ax09x09Chrisx20x0Ax09x09Warrenx0Ax09x09x09x09x09ltx2Fagtx0Ax09x09x09x20quotHowx20thex20Onlinex20Tradingx20Academyx20Worksquotx2010x20Octoberx202011.ltbrx20x2FgtHowStuffWorks. x20ampltx3Bhttpx3Ax2Fx2Fmoney. howstuffworksx2Fpersonal-financex2Fonline-bankingx2Fonline-trading-academy. htmampgtx3Bx2021x20Februaryx202017 hrefCitation amp DateOnline Trading Academy USA, California Selling Techniques SCAM Selv om ikke ny, Online Trading Academy basert i Irvine, Ca utgir seg for å tilby investeringstiltak på tvers av flere aktivakategorier som aksjer, opsjoner, futures, råvarer, forex og fast eiendom. Kostnaden er salt begynner på 5 000 for grunnkurs og opptil 10 000 per veiledningskurs og 65 000 for passeprogrammer. De har kjørt informercials på sen kveld tv mye som den nå avlede lærer meg å handle. Mer nylig bruker de tilsynelatende falske utsagn på internett som er oppført av tilsynelatende betalte shills og OTA-ansatte. De har selv sin egen nettside som innebærer at det er en tredjeparts gjennomgangsside. En åpenbar anelse er de raving fem stjernene vurderinger som alle ser ut som de ble skrevet av samme person, og at andre nøyaktige, men ikke så positive anmeldelser er blokkert og slettet. OTA vil lokke deg til deres anlegg for å delta i en Power Trading Workshop, tilsynelatende en 12 dagers workshop som egentlig bare varer ca. 3 timer, lunsjtid og registrering inkludert. Kaller det et verksted er ganske strekning. Det er en åpenbar salgskamp mye verre enn noen gang, dele presentasjonen. Kurset inkluderer primært grunnleggende ta som finnes i hvilken som helst billig bok eller til og med gratis på internett. De hevder å tilby en en gang 2 000 schlorship rabatt for den dagen bare. Dette er en løgn. De lover også livstidsuttak. Men deres klasserom plasserer bare rundt 20 personer, og de jobber stadig for flere kunder. Hvor vil de sette alle FAKTA: De fleste klienter slutter i frustrasjon, og selv om klasser og workshops er oppført som quotsold outquot, er det oftere mindre enn halvfull og avbrutt. Og de lover også kursrefusjon. (Don039t du elsker måten de kaster rundt de pedagogiske vilkårene for å få dem til å høres ut som en ekte skole) Her leser du igjen finpengene og sjekker dem virkelig ut. Du vet hva de sier om når ting høres for godt ut til å være sant. På enkelte nettsteder der klager ikke er slettet, antas at selskapets tjenestemenn sender etterleggelser og utfordrer noen til å kontakte dem på deres kontorer i California. Nummeret er et tollnummer, ikke gratis og de som har ringt, finner det koblet til en talepost og etter å ha forlatt flere meldinger, returnerer ingen anropene. Så mye for hjelp fra bedriftens. OTA virker også veldig opprørt over det økende antallet klager som vises om dem på internett, og lader nå klagere som folk som jobber for konkurransen, frustrert, dovne studenter som ikke ville ta deg tid til å følge kursene sine, døde klienter som har misligholdt seg deres lån (18 interesse, t hei kan være rett på denne) folk som kredittkort ble nektet og misfornøyde tidligere ansatte. Før det ble kalt Online Trading Academy, ble det kalt block securties, deretter momentum verdipapirer, deretter Newport Beach verdipapirer. I Orlando har det lokale kontorseierskapet forandret hender fem ganger i løpet av få år, og har hatt en stor ansattomsetning. Mange av OTA039s kontorer befinner seg i rett til å jobbe stater som betyr at ansatte sannsynligvis ble behandlet urettferdig, så det er sikkert mange ulykkelige tidligere ansatte der ute. En ting som Online Trading Academy ikke vil innrømme er imidlertid at de har mange ulykkelige kunder og det som vises på internett, i forhold til det som skjer i de lokale kontorer hvor klienter ofte skriker på Online Trading Academy-ansatte for deres feilaktige handlinger og høyt trykk salg taktikk. Hold deg borte fra disse gutta Misforståelse SCAM Selv om ikke noe nytt, Online Trading Academy basert på Irvine, forteller Ca å tilby investeringstiltak på tvers av flere aktivakategorier som aksjer, opsjoner, futures, varer, forex og fast eiendom. Kostnaden er salt begynner på 5 000 for grunnkurs og opptil 10 000 per veiledningskurs og 65 000 for passeprogrammer. De har kjørt informercials på sen kveld tv mye som den nå avlede lærer meg å handle. Mer nylig bruker de tilsynelatende falske utsagn på internett som er oppført av tilsynelatende betalte shills og OTA-ansatte. De har selv sin egen nettside som innebærer at det er en tredjeparts gjennomgangsside. En åpenbar anelse er de raving fem stjernene vurderinger som alle ser ut som de ble skrevet av samme person, og at andre nøyaktige, men ikke så positive anmeldelser er blokkert og slettet. OTA vil lokke deg til deres anlegg for å delta i en Power Trading Workshop, tilsynelatende en 12 dagers workshop som egentlig bare varer ca. 3 timer, lunsjtid og registrering inkludert. Kaller det et verksted er ganske strekning. Det er en åpenbar salgskamp mye verre enn noen gang, dele presentasjonen. Kurset inkluderer primært grunnleggende ta som finnes i hvilken som helst billig bok eller til og med gratis på internett. De hevder å tilby en en gang 2 000 schlorship rabatt for den dagen bare. Dette er en løgn. De lover også livstidsuttak. Men deres klasserom plasserer bare rundt 20 personer, og de jobber stadig for flere kunder. Hvor vil de sette alle FAKTA: De fleste klienter slutter i frustrasjon, og selv om klasser og workshops er oppført som quotsold outquot, er det oftere mindre enn halvfull og avbrutt. Og de lover også kursrefusjon. (Don039t du elsker måten de kaster rundt de pedagogiske vilkårene for å få dem til å høres ut som en ekte skole) Her leser du igjen finpengene og sjekker dem virkelig ut. Du vet hva de sier om når ting høres for godt ut til å være sant. På enkelte nettsteder der klager ikke er slettet, antas at selskapets tjenestemenn sender etterleggelser og utfordrer noen til å kontakte dem på deres kontorer i California. Nummeret er et tollnummer, ikke gratis og de som har ringt, finner det koblet til en talepost og etter å ha forlatt flere meldinger, returnerer ingen anropene. Så mye for hjelp fra bedriftens. OTA virker også veldig opprørt over det økende antallet klager som vises om dem på internett, og lader nå klagere som folk som jobber for konkurransen, frustrert, dovne studenter som ikke ville ta deg tid til å følge kursene sine, døde klienter som har misligholdt seg deres lån (18 interesse, t hei kan være rett på denne) folk som kredittkort ble nektet og misfornøyde tidligere ansatte. Før det ble kalt Online Trading Academy, ble det kalt block securties, deretter momentum verdipapirer, deretter Newport Beach verdipapirer. I Orlando har det lokale kontorseierskapet forandret hender fem ganger i løpet av få år, og har hatt en stor ansattomsetning. Mange av OTA039s kontorer befinner seg i rett til å jobbe stater som betyr at ansatte sannsynligvis ble behandlet urettferdig, så det er sikkert mange ulykkelige tidligere ansatte der ute. En ting som Online Trading Academy ikke vil innrømme er imidlertid at de har mange ulykkelige kunder og det som vises på internett, i forhold til det som skjer i de lokale kontorer hvor klienter ofte skriker på Online Trading Academy-ansatte for deres feilaktige handlinger og høyt trykk salg taktikk. Dette er bare en av de mange organiserte forbrytelsene som har blitt operert globalt. Hold deg unna disse gutta Brukerregistrering Brukerinnlogging Bruker Facebook LoginLåt din stemme bli hørt Online Trading Academy vurderinger fra studenter og kandidater Lær hva dagens og tidligere studenter synes om Online Trading Academy læreplan og instruktører. Online Trading Academy vurderinger inkluderer spesifikke aktiva klasser, steder og instruktør evalueringer. Studenter og nyutdannede, vennligst del dine vurderinger av klassene du har tatt og din erfaring med handel på finansmarkedene. Send en anmeldelse. OTA har vært det beste som noen gang har skjedd med oss. Min kone og jeg lærer å handle. Vårt mål er å 8220retire8221 handle for inntekt. OTA er kjøretøyet som hjelper oss med å gjøre det. Instruktører er svært kunnskapsrike og godt trente i undervisningsmessige ferdigheter. Kontoret er nydelig 8211 veldig funksjonelt. Personalet er veldig hjelpsomme og forståelse. Hvis handel er noe du vil lære å gjøre og gjøre det bra, er dette stedet å gjøre det. Kendall White (Dallas, TX) Min erfaring i OTA har vært øyeåpning. Som nybegynnerhandler, som hadde tilbrakt et år å prøve å lære meg selv, begynner jeg bare nå å se stort bilde. Jeg fant feilen i min tidligere tilnærming, og nå klarer jeg klart å se en retning og strategi for å være en vellykket handelsmann. Kjernestrategien gir en enkel trinnvis prosess for å øke oddsen for en vellykket handel. Det hjelper meg å vite når og når jeg ikke skal handle så vel som hvor og når jeg skal komme inn og ut av en handel. Jeg har fornyet spenning om handel og føler at jeg har et solid fundament for å bygge på. Takk OTA Takk, Steve Bobbit, se opp for at 8220monkey hammer8221 Trevor Smedley (Phoenix, AZ) Jeg vil si at det er et best konsept selv for den personen som ikke vet noe om aksjer. Jeg går helt fornøyd og takk OTA for å gi denne verdifulle skattekunnskapen. Gode ​​instruktører som forenklet handelen med aksjer. Joy Lobo (Mumbai, India) Forrige uke Chuck Fulkerson hadde bedt oss om å sende inn en anmeldelse for Pro Trader XLT han ga til klassen. Brevet er vedlagt. I8217d bare legge til I8217ve deltok Platform Immersion, Trade Plan Prep og har nå fullført min andre dag med Futures med Don Dawson. Alle like fantastisk. Kjære Chuck Fulkerson, jeg skrev mange bokstaver mens jeg tjente som medisin i den amerikanske hæren. Den erfaringen hjalp meg til å bli en veldig god notat taker på college og nå her med OTA. Som forrige uke registrerte jeg 16 sider med notater, (to linjer, enkeltavstand) mens jeg deltok på Tim Pesut Pro Trader-klassen her i Minneapolis, og dette var ikke min første erfaring med materialet. Før jeg vurderer timeklassen, vil jeg gjerne dele at jeg har vært med OTA i omtrent ett år, og deltar på alle aktivaklasser innen de første fire månedene eller så. Min kone og jeg bestemte meg for å flytte tilbake til vår hjemstat etter tjuefire år med å praktisere som Kiropraktor i Wisconsin, og for å lage en lang historie kort måtte jeg ansette en tilknyttet lege for å frigjøre timeplanen min. Prosessen tok litt lengre tid enn jeg hadde forventet, noe som førte til en bortfall i min lærekurve. Registrering i retake kurset har vært opplysende, og basert på å ta flere klasser med ulike instruktører, har eksponeringen min for OTA-programmet vært betydelig. Jeg er ikke sikker på at jeg ordentlig kan formidle deg ordene for å beskrive hvor imponert jeg er med kvalitetsutdannelsen og instruktørene som letter OTA-programmet. Jeg har vært rundt blokken et par ganger: B. S. grad, doktorgrad i kiropraktikk, flere postgraduate sertifisering programmer, fortsetter ed. etc. Min erfaring med OTA instruktørene kan oppsummeres i et ord 8211 fantastisk. Fra Mike Siewruk, som gjorde Market Timing Workshop (en stor grunn til at jeg kom til OTA med sønnen min Josh som MMC) til Scott Chrisan-Pro Trader, Ed Ponsi - Forex, og Craig Weil-Futures alle mine instruktører var informative, innbydende og svært imøtekommende. De reléer vanskelig materiale med tålmodighet og medfølelse. Og de er virkelig interessert i forståelsen av deres studenter. Uansett hvilke retningslinjer og prosedyrer som blir brukt av OTA for å velge instruktører, ville jeg ikke endre noe. Sist, Tim Pesut8217s forelesning i Minneapolis i forrige uke var over toppen. Den beste uken med utdannelse Ive noensinne har opplevd hvor som helst. Det var som å være i rommet med Mad Money Cramer mengde informasjon ennå lært til oss i en mye mer John Wayne avslappet stil for læring. Jeg er sikker på at han ville elske den sammenligningen. Tims evne til å dele markedsrelasjoner og dynamikken i mange aktivaklasser samt aksjer var fenomenal, materialet hans resonerer med returpersoner (som meg selv) og de første timere som, selv om de føler seg overveldet, er i stand til å hente viktige måter fra hans samtaler På grunn av den komfortable, innbydende atmosfæren skaper Tim. I tillegg til materialet og instruktørene, er dette senteret et annet eksempel på OTAS-satsing på excellence. Kevin Young, eieren, er svært dedikert og støttende til våre elevers behov. Ray Haag kjører et veldig jevnt program. Monica holder oss alle organisert. Min rådgiver, Shawn Johnson, og studentstøttepersonalet, Spencer Lewis og Stephanie Struzyk, synes alltid å være tilgjengelige og ivrige etter å hjelpe studentene med deres behov. Sammendrag, min erfaring med OTA over hele linja har ikke vært noe mer enn en WOW. Når jeg blir klar til å gå, er jeg sikker på at det vil bli sliter og mange utfordringer. Når jeg må møte dem, vet jeg at det er et team av mennesker tilgjengelig og klar til å hjelpe. Takk for excellence i utdanning. James Barr (Minneapolis, MN) Stor handelsklasse opplevelse. Jeg lærte mye og kan starte med å handle med alternativer. Og fantastisk stab i Woodland Hills. Dexter Carlos (Los Angeles - Woodland Hills, CA) Jeg ville bare understreke at Chris Manson tok meg til neste nivå. Han holdt ikke tilbake og viste oss studenter hva som trengs for å bli vellykket. Han satte det sammen for meg og tok seg tid til å forklare prishandlingen på en måte som jeg ikke hadde hørt før. Jeg kan nå ringe registret og være mer trygg på å gå i den andre retningen eller vente på å trekke tilbake for å komme inn igjen. TAKK CHRIS MANSON. Aldo Moreno (Orlando, FL) Min mann og jeg har vært med Online Trading Academy senteret i Boston, MA siden mars 2016. Siden den tiden har vi fått enestående pedagogisk instruksjon og utrolig støtte fra alle vi har møtt i OTA organisasjonen. Hvis du vil lære å være en handelsmann, er dette det eneste stedet å gå. Alle OTA8217s instruktører er eksperter i de aktivaklassene de underviser, etter å ha vært profesjonelle handelsfolk med mange års erfaring med handel i markedet. Sjekk ut deres online bios. Dette er en imponerende gruppe Vi fullfører bare et 5-dagers seminar om handel med Forex (valutamarkedet) med instruktør Keith Gibson. Keith kjenner virkelig hans ting Han har evnen til å bringe dette kompliserte emnet ned til hvor selv en ny handelsmann kan forstå og bli vellykket. Karen Bill Bellavance (Boston, MA) Online Trading Academy tilbyr personklasser på 35 universiteter og online-opplæring som er tilgjengelig hvor som helst i verden. Asset klasser inkluderer aksjer, futures (inkludert E-minis og råvarer), alternativer, valutaer (også kjent som Forex eller FX), eiendomsmegling og formueforvaltning investerer. Vår mann går undercover og forteller alt han tilbrakte dager sitter gjennom gratis seminarer for å bli en superhandler. Leksjon nummer ett: Det koster deg. Av Thomas M. Anderson. Bidragende redaktør 28 februar 2010 Innrøm det: Du har blitt fristet. Du har sett infomercials for handelssystemer som vil lære deg hvordan du skal mestre markedene. Registrer deg for et gratis seminar i ditt område, og du er på vei til rikdom og frihet. Vanlige folk akkurat som du tjener tusenvis hver måned. Hvorfor ikke bli med klubben Med visjoner om førtidspensjonering i hodet mitt, bestemte jeg meg for å ta sjansen, eller i det minste den første delen av det. Jeg ville delta på de gratis seminarene i tre store trading-utdanningstøy: Online Trading Academy, BetterTrades og Profit Strategies. Jeg ønsket å se om disse antrekkene leverte på sine løfter for å hjelpe folk til å bli vellykkede handelsmenn. Heres hva jeg fant. Respekter din kapital Den første regelen du lærer på Online Trading Academy (OTA), er ikke å stole på Wall Street med pengene dine. Wall Street har trent oss til å være buy-and-hold investorer, instruktøren, Chris, fortalte meg og de to andre studentene som deltok i Power Trading Workshop på selskapets kontorer i Wien, Va. En forstad til Washington, DC (OTA har også kontorer i Storbritannia, Singapore og Dubai, samt i 29 andre byer i USA og Canada.) Dette er en dårlig ting, sa Chris, fordi markedet går opp, ned og sidelengs. Og når det går sydover, som det gjorde i 2007-09-bjørnmarkedet, blir investorer og investorer knust. OTAs oppdrag var å lære hvordan jeg kan tjene penger, uansett hva markedet gjør. Hvordan spør du gjennom kraften i teknisk analyse. Tekniske analytikere studerer tidligere data - først og fremst en sikkerhetspris og handelsvolum - for å forutsi fremtiden. De ser etter mønstre for å finne pålitelige signaler om når man skal kjøpe eller selge finansielle instrumenter, for eksempel aksjer, opsjoner, futures og utenlandsk valuta. Prosessen innebærer å studere en menagerie av indikatorer, for eksempel lysestake-diagrammer, Bollinger-band og noe som kalles stokastisk oscillator. Teknikere bryr seg om lite om grunnleggende analyse - undersøkelsen av, si en selskaps inntjening og balanse eller generelle økonomiske forhold. Reklame Teknisk analyse har både lidenskapelige kritikere og ivrige etterfølgere. For eksempel fant en oktober 2009 studie av New Zealands Massey University det av mer enn 5000 strategier som benytter teknisk analyse, ingen produsert avkastning i de 49 landene hvor forskere testet strategiene utover det du forventer ved en tilfeldighet. Imidlertid sier antall handelsmenn, inkludert milliardæren Paul Tudor Jones, at disiplinen hjalp dem med å samle store formuer. Så jeg prøvde å holde et åpent sinn. Men en debatt om teknisk analyse var ikke en del av programmet på OTA. I stedet utviklet seminaret seg raskt fra en runde Wall Street-bashing til en tone for å registrere seg i selskapets 4.990 Pro-Trader-klasse. Syv-dagers kurset vil vise hvordan du behandler din kapital med respekt, sa Chris. Han la til at noen av akademi-studentene hadde doblet pengene sine i tre måneder etter å ha tatt Pro-Trader-klassen. Når jeg betalte undervisning, kunne jeg ta kursen så ofte jeg ønsket. Og hvis jeg brukte en av de seks rabattmeglerne som samarbeidet med OTA, ville jeg tjene rabatter på provisjoner opp til kostnaden av klassene jeg tok. Samlet sett forlot jeg mitt gratis OTA-seminar mindre enn fornøyd. Jeg ønsket å lære å handle og alt jeg fikk var en salgsstrek. Det var på tide å treffe veien. Hvem liker penger jeg kjørte til Hilton Airport Hotel i Norfolk, Va. Å delta på Financial Freedom Expo, sponset av BetterTrades. Om lag 30 ville være zillionaires, mest baby-boomers, satt i en cavernous ballroom. Menn overtok kvinner to til en. Annonse BetterTrades presentasjon var den mest overdådige av de tre seminarene jeg deltok på. På forsiden av rommet ble en stor projeksjonsskjerm drapert i fløyelsete lilla gardiner. Tabeller som viser ryddige rader med BetterTrades DVD-boksene, omgikk skjermen. Jeg følte meg som en konkurrent på prisen er riktig, spesielt etter at jeg møtte expo lederen, Steve, som var høy, brun og likbar - akkurat som spillet viser Bob Barker. Steve sparket opp mengden med spørsmål som Hvem liker penger og Hvem vil gjerne gjøre mer For Steve var vellykket handel et spørsmål om å identifisere støtte og motstandsnivåer for sikkerhet. Se på et lageroversikt. Hvis du tegner en linje som treffer flere poeng hvor aksjekursen hopper tilbake fra et lavt punkt, er det kjent som et støttenivå. Linjen trukket på diagrammet som treffer flere punkter hvor prisen toppene er kjent som et motstandsnivå. Under teknisk analyse ønsker en aktør å kjøpe til støtte (lav) og selge ved motstand (høy). Høres enkelt, men det er vanskelig å vite hvor støtte - og motstandsnivåene er før etter det faktum. Med klassen innpakning hadde Steve et spesialtilbud for meg. For bare 3,995, hvis jeg handlet nå, kunne jeg delta på to-dagers Market Essentials-seminaret som kommer til Norfolk. De fem første til å registrere seg vil få gratis bonusopplæringsmateriell. Steve sa at jeg ikke hadde noe å tape fordi hvis BetterTrades strategier ikke tjente meg tre ganger hva jeg brukte på undervisning innen seks måneder, ville selskapet refundere min opplæring eller trene meg gratis i opptil et år til jeg behersker programmet. (Hans tilbud tok ikke hensyn til hvor mye kapital jeg ville sette opp.) Til tross for garantien ønsket jeg å vite mer om hva jeg skulle lære i klassen og hvilken retur jeg realistisk kunne forvente å tjene. Profit Strategies ga meg et glimt av hva jeg kan forvente. Reklame Arbeid halen av Profit Strategies (PS) tar total-nedsenkning tilnærming til utdanning, som å kaste deg inn i bassenget for å tvinge deg til å lære å svømme. Det var hvordan jeg følte under PSs gratis Active Investor Methods klasse på Hilton Miami Airport. Det to-dagers kurset, som hadde om lag 40 studenter, blandet nybegynnere med handelsveteraner. Vi hoppet over det innledende materialet og hoppet rett inn i handelsstrategier. Instruktørene, Mike og Jay, detaljert flere kompliserte systemer. Et øyeblikk diskuterte vi hvordan du bruker en spike i et aksjemarkedsvolum for å forutsi om prisen skulle stige. Neste øyeblikk ble vi gjennomgått hvordan man konstruerte en jernkondor, en strategi for å kjøpe og holde fire forskjellige alternativer med forskjellige streikpriser. Mellom presentasjonene flettet Mike og Jay PSs åtte-ukes kurs på ulike handelssystemer, hver av disse kostet 3.495. Studenter i kurset vil møte instruktøren online en gang i uken for kurs og å se om handler. Bare et begrenset antall seter igjen, sa Jay. Publikum hadde muligheten til å pepper Mike og Jay med spørsmål. En nykommer spurte dem hvilken type retur man kunne forvente å tjene på handel. Mike sa at en 5 måneders retur lød rimelig. Det går ut til 80 årlig. Alle seminarene jeg deltok på, var raske til å påpeke at individuelle resultater vil variere. Og det er gni. Fordi utførelsen av individuelle forhandlere ikke er offentlig, har du ingen måte å vite hvor godt disse handelsprogrammene fungerer. Visst, seminarene presenterer vitnemål fra sine beste tjenere, men du vet ikke hvor bra den gjennomsnittlige studenten gjør. Studier viser hvor tøft det er å lykkes i handel. I 1999, for eksempel, på høyden av dagens handelsdille, studerte North American Securities Administrators Association regnskapene til daghandlere. Kun 11 konsekvent genererte overskudd, og 70 vedvarende tap som slettet ut sine kontoer. Ingen av seminarvirksomhetene overvåker suksessraten til alle sine kandidater. Sier Judy Hackett, markedsføringschef for BetterTrades: Vi kan bare spore tilfredsheten til våre kunder, og vi har mange veldig gode kunder. Annonse Studenter som har lyktes med disse systemene, sverger ved dem. Jeffery Kronenberg, en 30 år gammel fra New York City, sier han er i stand til å støtte seg selv ved å bruke de ferdighetene han lærte på OTA. Han har vært en fulltidshandler siden oktober 2009 etter å ha tatt en klasse i mai i fjor. Du må jobbe halen av, sier Kronenberg, som vanligvis stiger klokka 6:30 på handelsdager, og arbeider til markedene lukker klokken 4 De vil lære deg, men du må virkelig ha det, sier Abba Genes, 26, Mount Vernon, N. Y. Han legger til at ferdighetene han kjøpte fra BetterTrades tillater ham å tjene om lag 1000 i måneden for å supplere sin inntekt som concierge. Gen, som handler tre timer om dagen i morgen, planlegger å bli en heltidspraktiker etter at han fullfører college. Han sier det tok måneder før han lærte å generere handelsgevinster. I mellomtiden tørket store tidlige tap nesten sin konto. Seminarinstruktørene jeg møtte sa at de hadde en god levetid fra handel. Men det er umulig å vite om de er vellykkede handelsmenn eller bare gode selgere. Handelsutdanningsbransjen har ikke en god oversikt når det gjelder salgspraksis. Seminarpromotør Lær meg å handle i USA etter at Securities and Exchange Commission har innlevert en klage fra 2008 mot to av sine selgere. SEC påstod at i lærer meg å handle seminarer paret hevdet å være vellykkede handelsmenn, men de faktisk tjent sine millioner fra provisjoner selger seminarer snarere enn fra handel. I desember 2009 betalte Investools 3 millioner for å avgjøre en SEC-klage om at to av sine selgere misrepresented seg på seminarer som eksperthandlere. Da jeg fullførte reisen min, kunne jeg ikke undre meg, men de som har de magiske formlene for vellykket handel, ville gi bort hemmelighetene deres - selv om de tjente 4000 eller så per kunde. Når alt kommer til alt, hvis du kan tjene 80 per år, hvorfor skulle du risikere å se effektiviteten av strategien din reduseres etter hvert som flere og flere begynte å bruke det (en vanlig forekomst i å investere) Det som er klart, er det klart at hvis du bestemmer deg for å lære å handle fra noen av disse selskapene, må du ha tro på at instruktørene vet hva de gjør, og at du kan konvertere sin kunnskap til vinnende trekk. Oddsen vil være imot deg. Hvorfor det er vanskelig å handle og vinne høye kostnader. De fleste handelsprogrammer belaster mer enn 4.000 for deres workshops og veiledningspakker. I tillegg genererer handel mye provisjoner, vanligvis 5-9 per aksjehandel på den typiske rabattmegleren. For mye tid. Det kan ta mange år med praksis å tjene handelsvinster konsekvent. Selv om du ikke handler daglig, må du dedikere flere timer i uken for å studere diagrammer og relaterte data. Potensielle tap. Handel kan føre til store investeringsstap. Dette er ikke for enker, foreldreløse og de med svake mage. Tøff konkurranse. Finansielle firmaer har bedre handelsverktøy enn du gjør. Høyfrekvente handelssystemer som benyttes av fagfolk, gjør det vanskeligere for enkelthandlere å lykkes.

No comments:

Post a Comment