Monday 27 November 2017

Moving Gjennomsnittet Perl


postet på 31.01.2017 21:24 av deridiot En veldig liten oppdatering denne måneden. Funksjonsforespørsel registrerer historikk: lenke epno kolonnen til eid Feature Request Forum: Legg til en lenke til innlegg i bruker info blokk Funksjon Be om gruppetilknytningsforbedringer v1 Funksjonsforespørsel Rediger episode: Vis alle satt titler for redigering av feilrapport Char deathdates. 2005 ble feilt omgjort til 31.12.2005 Feilrapportverktøyet ikke korrekt justert Feilrapport Vis alle tegn på episodesider fungerer ikke Hva er AniDB AniDB står for Ani me D ata B ase. Vi har detaljert informasjon om alle former for CJK (C hinese, J apanese og K orean) animasjon. Hvorfor skal du bruke AniDB AniDB er non-profit (ingen annonser, ingen spyware). Ditt privatliv er viktig for oss Av fans, for fansen er AniDB formet av brukerne, og er i stadig utvikling. Innholdet holdes kontinuerlig oppdatert, med revisjoner som kommer rett fra brukerinngangen. Med din tilbakemelding og forslag, blir nye funksjoner hentet til AniDB. Din deltakelse vil forvandle AniDB til den mest informative anime-databasen på Internett. AniDB Statistikk TV Special, 1 ep RatingAverage: 4.22 (278) 6.28 (281) Basert på det japanske smarttelefonspillet laget av Type-Moon. Historien er satt i år 2015, i den siste epoken over hvilken magi fortsatt holdt sving. Overlevelses - og sikkerhetsorganisasjonen for menneskeheten Chaldea ble etablert for å observere verden som kun kan sees av magi og verden som kun kan måles av vitenskapen - samt å forhindre den endelige utryddelsen av menneskeheten. Takket være mange forskeres innsats har menneskehistoriens vei blitt sikret i 100 år framover. Men uten varsel forsvant fremtidens rike som var under konstant observasjon av Chaldea. Utryddelsen av menneskeheten i 2017 ble observert - nei, bekreftet. Den tilsynelatende årsaken til utryddelsen var i den japanske byen Fuyuki i 2004. I den byen var det et uobservabelt rike som aldri hadde eksistert til nå. Kaldea utstedte den store orden for en hellig gralekspedisjon. å undersøke, avdekke og muligens ødelegge singulariteten som tilsynelatende vil føre til utryddelse av menneskeheten. AKIBAS TRIP ANIMATION TV-serien, 13 eps RatingAverage: 3,43 (60) 5,52 (61) Basert på Kjøper Akibas Trip spill franchise. Det er en fare som lurker i Otaku-himmelen i Akihabara. Vampyrer med en evne til å overta noen de biter, søker sitt byttedyr i dette anime-fansparadiset. Når Denkigai Tamotsu møter en, mister han nesten livet sitt til den mystiske Mayonaka Matome gjenoppliver ham. Nå er han del av en vampyr, han danner en gruppe for å beskytte Akiba-gatene. TV-serie, 12 eps RatingAverage: 5.21 (101) 6.50 (104) Som et overvektig barn ble Makabe Masamune nådesløs og mobbet av en bestemt jente, Adagaki Aki. Bestemt til en dag, utsett hans hevn over henne, begynner Makabe et strenge regime for selvforbedring og personlig forandring. År senere oppstår Masamune som en ny mann. Stilig, populær, med perfekte karakterer og bra på sport, Masamune-kun overfører til Akis skole, og er ukjent til henne. Nå er Masamune-kun klar til å konfrontere jenta som mobbet ham så mange år siden og ydmyket henne til slutt. Men vil hevn være så søt som han trodde TV-serien, 12 eps RatingAverage: 5.02 (73) 6.48 (76) Haruna Yuu har overført til en skole i Tokyo, slik at han kan leve med sine søstre etter at foreldrene deres flyttet til Amerika. Introdusert og ufaglært ved å sosialisere med andre, er Yuus hovedmodus for kommunikasjon Twitter. Etter hvert som han sprer ut sine nye omgivelser med øynene på smarttelefonen, krasjer han inn i Akitsuki Fuuka. en jente som dukket opp foran ham, ingen steder. RatingAverage: 4.74 (56) 6.01 (57) Meiro-chou er en by hvor alle kvinnelige divinere (uranaishi) bor og hvor jenter fra hele landet lengter etter å bli toppdirigent Urara. I dag går en ensom jente som heter Chiya i byene. Men hun har en annen hensikt å komme hit, foruten å bli Urara. Chiyas dager som lærling diviner begynner som hun møter tre venner, den alvorlige Kon, Koume som er en fan av vestlig kultur, og sjenert Nono. TV-serie, 12 eps RatingAverage: 6.82 (106) 7.33 (109) Ajin. også kjent som demi-mennesker eller bare Demi. har bodd sammen med mennesker i årevis under forfølgelse. Men de siste årene har de blitt akseptert som vanlige medlemmer av samfunnet. Takahashi Tetsuo er en biologilærer som alltid har vært interessert i demi-mennesker, men har aldri hatt mulighet til å møte dem. Imidlertid begynner han i fjerde år på å jobbe på Shibasaki High School å undervise Takanashi Hikari, en høyt energisk vampyr og elsker av tomatjuice Machi Kyouko, en sjenert dullahan som har problemer med å sosialisere og Kusakabe Yuki, en yukionna som unngår folk fordi hun er redd for at hun kan skade andre med sine krefter. Videre bruker skolen matte lærer Satou Sakie, en succubus som stadig undertrykker sin forførende evne og har null erfaring med menn. Da Takahashi samhandler med demi-mennesker, lærer han mer interessante fakta om dem og hjelper dem med å løse sine problemer. skrevet av Singan Merk: Bundet med spesialutgave av mangas 8. volum. AniDB Hint Movie, 2007, 1 ep, 6.01 (138). 6,70 (140) TV-serie, 2009-2010, 64 eps, 9,50 (8768). 9,04 (8976) OVA, 1988-1997, 110 eps, 9,54 (2447). 8,73 (2531) TV-serie, 2015, 12 eps, 8,98 (3209). 8,55 (3258) TV-serie, 2014, 10 eps, 9,64 (1253). 8,75 (1269) Film, 2015, 1 ep, 9,56 (664). 8,67 (672) TV-serie, 2011, 24 eps, 9,35 (7143). 8,86 (7306) Film, 2016, 1 ep, 9,07 (399). 8,52 (410) Nylige utgivelser Flyter snart Nåværende populær Anime TV-serie, 7.48 (111). 7,66 (112) TV-serie, 2017, 12 eps, 7,27 (144). 7,63 (150) TV-spesiell, 2016, 1 ep, 4,22 (278). 6,28 (281) TV-serie, 6,84 (107). 7,30 (108) TV-serie, 2017, 12 eps, 6,82 (106). 7,33 (109) Siste Startet Film, 2017, 2 eps Film, 2017, 1 Ep Siste Ended TV Special, 2017, 2 eps, NA (8). NA (8) Film, 2017, 1 ep OVA, 2017, 1 ep, NA (1). NA (1) Tilfeldig Lignende Anime Best of 70s TV Series, 1979-1980, 40 eps, 8.51 (930). 8,15 (947) TV-serie, 1978, 26 eps, 8,34 (886). 8,14 (906) TV-serie, 1970-1971, 79 eps, 8,24 (284). 7,73 (292) Film, 1979, 1 ep, 7,94 (1781). 7,98 (1789) TV-serie, 1978-1981, 113 eps, 7,62 (326). 7,54 (332) Best of 80s OVA, 1988-1997, 110 eps, 9,54 (2447). 8,73 (2531) Film, 1984, 1 ep, 8,58 (6928). 8,45 (6972) Film, 1988, 1 ep, 8,50 (6136). 8,39 (6193) Film, 1988, 1 ep, 8,38 (6443). 8,35 (6489) TV-serie, 1986-1988, 96 eps, 8,29 (1150). 8,25 (1172) Best of 90s OVA, 1999, 4 eps, 9,05 (10330). 8,92 (10661) Film, 1997, 1 ep, 8,70 (11114). 8,61 (11218) TV-serie, 1999-2000, 43 eps, 8,67 (11913). 8,79 (12313) TV-serien, 1998-1999, 26 eps, 8,60 (14852). 8,68 (15222) Film, 1995, 1 ep, 8,29 (3447). 8.24 (3464) Best of 00s TV-serie, 2009-2010, 64 eps, 9,50 (8768). 9.04 (8976) TV-serien, 2008-2009, 22 eps, 9,27 (6589). 8,87 (6771) TV-serie, 2008, 13 eps, 9.12 (2026). 8,56 (2087) Film, 2009, 1 ep, 9.09 (3816). 8,59 (3843) TV-serie, 2009-2010, 50 eps, 9.06 (2621). 8.71 (2674) Hjem Twitter v 2017-02, kopi 2002-2017 av AniDB, alle rettigheter reservert 1s - 25.02.2017 11:27:11 Last ned (IKKE klikk) Denne kategorien 20 arrangement (gjennomsnittlig vurdering 2748) var den 78. årlige inkarnasjon av turneringen. Den ble arrangert første gang i 1938 i Beverwijk, som er geografisk tilstøtende til og litt innlandet fra kystlandsbyen Wijk aan Zee, hvor turneringen nå holdes, og har blitt holdt årlig siden. (1) Elleve runder ble arrangert i De Moriaan i Wijk aan Zee i Nederland. Rundt fem ble arrangert i Science Center NEMO i Amsterdam og rundt ti i Spoorwegmuseum i Utrecht. I år har det skjedd mellom 15. januar og 31. januar 2016. Hviledagene var 20. januar, 25. og 28. januar. 100 minutter for 40 trekk, etterfulgt av 50 minutter for 20 trekk. Deretter går 15 minutter for de resterende med 30 sekunders kumulativ økning for hvert trekk fra begynnelsen. Arrangementet var en runde robin turnering med fjorten spillere, og derfor tretten runder av spill. 1.000.000 2. 6.500 3.000 4.000 2.500 5. 2000 6.000 7. 500 Om vinneren: Dette var verdensmester Magnus Carlsens femte seier på denne hendelsen, tilsvarende opptaket fra Anand i 2006. Carlsen trakk av med sin tradisjonelle sakte start og tegnet hans første fire spill. Men han plukket opp tre vinnende tre suksessive spill i runder fem, seks og syv på hvilket tidspunkt han var felles leder med Caruana. Han ledet direkte fra rundt åtte, sikret to flere seire i de siste fem runder. Etter hvert som turneringen trakk til slutt, utfordret Caruana og Ding Liren seg med ledelsen med førstepremie mellom Carlsen og disse to spillerne. Går inn i siste runde og ledet med et halvt poeng fra Caruana og et poeng fra Ding Liren, trakk Carlsen med Ding Liren (2) mens Caruana mistet Tomashevsky, og ga Carlsen en direkte seier i denne hendelsen for fjerde gang og en femte seier alt i alt. (3) Offisiell side og kilde: AylerKupp. ltfrogbertgt Jeg har mange problemer, bootstrapping er bare en av dem. Men det jeg prøver å forklare ved min nedre feeder-hypotesen, er årsaken til økningen i karakterer, ikke vurdering av inflasjon. Og etter min definisjon er de ikke det samme. Jeg vet ikke om det er en ting som rating inflasjon som jeg har definert, men jeg tror at de fleste av oss, bortsett fra de virkelig dedikerte klimaendringene, vil være enige om at rangeringer har økt seg over sist de siste 30 årene for toppen spillere, og dataene som Ive samlet inn, viser at (a) de har økt for lavere rating spillere enda lenger enn det og (b) at for de lavere og midtre spillere har økningen enten flatt eller reversert seg selv. Hvorfor Vel, alt jeg har er en hypotese, og det mest jeg kan hevde er at det ikke er uforenlig med dataene. Men det er absolutt ikke bevis, og jeg vil aldri hevde at det var .. Og jeg er enig i at Elo-baserte systemer ikke forsøker å måle konseptet jeg kaller egen styrke, og at de aldri har hevdet at de gjør det. Jeg vet også og aksepterer at de bare måler bare måle relative styrke i et gitt basseng av spillere. Det er derfor ikke bare spillere fra ulike tidspunkter kan ikke sammenlignes, men sjakkmotordelingene kan ikke sammenlignes med menneskelige spillerangeringer siden, unntatt i svært sjeldne tilfeller, spiller mennesker og datamaskiner ikke hverandre i klassifiserte spill på klassisk tidskontroll, dvs. de er i forskjellige bassenger. Dette er trolig et emne som er verdt en gjentakende diskusjon, men jeg vet ikke et passende forum for det. Mitt forum er bra, det er bra også (hvis du er villig, selvsagt), men best av alt ville være en vurderingsside. Og denne Tata Steel-siden er tydeligvis ikke et passende sted å fortsette, men du vet hvordan disse trådene kommer i gang. Noen gjør et poeng om et interessant emne, andre reagerer på det, og plutselig er det mange innlegg som adresserer det teknisk off-topic emne for den siden. Det er synd fordi mye interessant og verdifull informasjon blir formidlet over ulike sider, og det er vanskelig å holde oversikt over hele bildet. Jeg vil spørre ltchessgamesgt hvis de er villige til å lage en eller kanskje peke oss til en passende side om dette emnet eller et relatert emne som allerede eksisterer uten vår kunnskap. Det ville være et sted hvor vi alle kan lære mye. Og ja, selvfølgelig Jeg er interessert i dine innspill, så vel som det til noen andre som er kunnskapsrik eller bare interessert i å lære om emnet. frogbert. ltAylerKupp: men jeg tror at de fleste av oss, bortsett fra de virkelig hengivne klimaendringene, vil være enige om at rangeringer har økt over sist de siste 30 årene for toppspillerne. Ja, fenomenet jeg refererer til som ltsystemisk inflasjon, kan demonstreres ganske enkelt, selv over hele bassenget. (Påpeker inflasjonen over noen tilfeldige X-tallet av toppspillere, er - etter min mening - et misforstått konsept i utgangspunktet fordi det ignorerer de naturlige konsekvensene av en (stor) økning av spillere i bassenget.) Ltshcweigzwanggt Spillersiden av Arpad Elo gjør bare moderat sans, tror jeg - bare fordi FIDEs implemlentasjon av et Elo-basert system har avviklet ganske mye fra Arpad Elos opprinnelige implementering av det. Basert på det jeg kjenner for tiden, er implementeringen av USCF enda lenger unna Elos originale formler, og uansett, er det fortsatt FIDEs-rangeringer som de fleste bryr seg om disse dager. (USCFs ratinggulv er en åpenbar inflasjonskjøringsfaktor - men jeg vet ikke den opprinnelige motivasjonen for å introdusere ratinggulv i USCF, selv om min første reaksjon da jeg først lærte om dem, var at jeg ikke kunne skjønne hvorfor de ville gjøre noe slikt .) Frogbert. ltOhioChessFangt Du vet hvordan det er. Noen ganger vises et emne i en diskusjon, og mens jeg er helt enig i at det ikke er noe spesielt å gjøre med den nylige Tata Steel Chess-turneringen, er en debatt om den turneringen nå over, og har vært i lengre tid. Jeg foreslår at du flytter diskusjonen om klassesystemer til ltAylerKuppgt s forum - hvis det er bra med det. Arpad Elos side er også bra med meg. Den triste ting om disse klassifiseringssystemene (FIDE-systemet er det viktigste), er at folk ikke får det. Og FIDE er det viktigste eksemplet på en organisasjon som ikke forstår hva ratingsystemet kan og ikke kan gjøre. La meg sitere fra FIDE-håndboken: 10.2 Karakterskalaen er vilkårlig og åpen avsluttet. Dermed har kun forskjeller i karakterer noen statistisk betydning i form av sannsynlighet. Dermed hvis sammensetningen av FIDE Rating-puljen skulle forandre, kunne karakterskalaen drifte med hensyn til spillernes sanne kompetanse. Det er et viktig mål å sikre integriteten til systemet slik at rangeringer av samme verdi fra år til år representerer samme ferdighet i spillet. 10.3 En del av ansvaret for vurderingssystemadministratoren er å oppdage hvilken som helst drift i vurderingsskalaen. Starten av kapittel 10.2 er en forbedring i forhold til tidligere versjoner av vurderingsreglene. Denne delen er en god start: Vurderingskalaen er vilkårlig og åpen avsluttet. Dermed har kun forskjeller i karakterer noen statistisk betydning i form av sannsynlighet. Så langt jeg er helt ombord med FIDE. Imidlertid går de galt i det følgende ved å si at de kan få en konsistent kartlegging mellom sjakk ferdigheter og karakterer ved å sikre mangel på systemisk inflasjon i systemet. Dette er ikke tilfelle, fordi det utover hva et Elo-basert rating system kan love å gjøre. Man kan nesten ikke klandre sjakkfansene for misforståelse av vurderingssystemet, når FIDE selv synes å tro at det kan gjøre ting det ikke kan. perfidious. ltfrogbert. (USCFs ratinggulv er en åpenbar inflasjonskjøringsfaktor - men jeg vet ikke den opprinnelige motivasjonen for å introdusere ratinggulv i USCF, selv om min første reaksjon da jeg først lærte om dem, var at jeg ikke kunne skjønne hvorfor de ville gjøre noe slikt .) gt Den lange og korte av USCF-implementeringsvurderingsgulvene var dette: Bill Goichberg, tidligere en sterk mester, hadde på 1970-tallet vendt hånden til å styre hendelser, som begynte i New York-området, som utvidet seg til slike turneringer som World Open (hvor som helst sted), med store premiefond. Goichbergs motivasjon var å motvirke sandbagging, spesielt i hans (relativt sett) store penger hendelser. Han hadde masse juice med USCF - tro at han kanskje selv har vært involvert med dem på noen måte, kom til ratingadministrasjon. frogbert. Det vil da være feil å si at store pengepremier basert på for smale klassifiseringskategorier var problemet som førte til at folk implementerte løsninger som delvis løste sandbaggingproblemet, på bekostning av å ødelegge vurderingssystemet. Når man slår noe som er ( eller i det minste - tror jeg skal være) en hobby i et middel til å tjene penger (gjennom gambling, igjen IMHO), så kan noe skje. Jeg har sett at folk som ikke kan spille sjakk - en arrogant måte å beskrive 1300-1500 karakterister på - kan vinne ganske store pengepremier i visse amerikanske hendelser. Med store pengepremier mener jeg 4-sifret sum i amerikanske dollar. Å ha slike pengepremier i lavere ratingkategorier inviterer åpenbart sandbagging - og folk slutter å spille sjakk for å forbedre spillet sitt, men i stedet er villige til å miste poeng for å kunne tjene penger blant spillere som faktisk er svakere enn dem. Å fikse dette problemet ved å justere vurderingssystemet er feil løsning, etter min mening. Hva tror du, det er lurt. AylerKupp. ltfrogbertgt og andre. Jeg har ikke noe problem med å bruke forumet mitt for en diskusjon om rangeringer, men det ville ikke skje for noen å se etter det der. Så jeg er enig med ltschweigzwanggt. at Arpad Elo ville være et bedre sted, selv om det kanskje ikke var perfekt. Men siden hver gang noen nevner rangeringer eller klassifiseringssystemer, tror de trolig Arpad Elo (eller i det minste Elo), det er sannsynligvis akseptabelt. Jeg legger inn en lenke der som viser at det har vært flere vurderinger-relaterte diskusjoner på denne siden og en lenke til det første innlegget i emnet hvis noen vil se på det som er sagt. frogbert. Utmerket - takk. ) tuttifrutty. Jeg har ikke klart å finne en generelt avtalt definisjon av elo rating inflasjon heller. Coz det er ikke en. Det er en fairy tsil, en mama tror, ​​holder opp og du kommer til å ende opp i den mentale menigheten. Men du var ganske adamant (Tata Steel (2016) (kibitz 1661)) at det ikke var noen prisvekst. Hvordan kan du kategorisk nekte at det ikke er noen prisvekst uten at du minst har et personlig konsept om hvilken ratinginflasjon er? Jeg vet at råvarer har inflasjons - og uttømningsrater på grunn av tilbud og etterspørsel. Elo rating inflasjon eksisterer ikke, derfor kan det ikke være annet enn et mirage. Det er jo bare fordi det ikke er en definisjon på noe, men det betyr ikke at dette noe eksisterer. Du må selv bestille et fly til ratinginflation og se om noen kan vise deg veien til reisemålet ditt. Du kan ikke nå et mål som ikke eksisterer. Men ja, fortsett å drømme, det er gratis. Ikke glem å henge dine stinkende sokker, Santa kan slippe deg et notat som forklarer hva elo inflasjon vurdering er. Det var Arpad Elo som ville være en bedre stedlig hmmmm. god, god riddance, du kan alle snakke varmluftsballong der borte for alt jeg bryr meg om. En siste ting, DET ER IKKE RATING INFLASJON. morfishine. ltfrogbertgt Beklager, jeg var halv sarkastisk, men halv alvorlig. Selvfølgelig må dette emnet diskuteres andre steder og var ikke rettet til deg i det hele tatt, men på den andre parten som kanskje eller ikke kan flytte off topic diskusjoner til riktig sted, selv når det blir forespurt direkte, det er alt AylerKupp. lttuttifruttygt Jeg antar at hvis det får deg til å føle deg bedre å fortsette å rope DER INGEN RATING INFLATION, så vær den. Jeg forstår fortsatt ikke hvordan du kan være så fast i å nekte at den eksisterer selv om du ikke kan definere den eller beskrive den. Ja, det er mange ting i denne verden som jeg ikke forstår, og du må bare være en av dem. MERK: Du må velge et brukernavn og passord for å legge inn et svar. Å få kontoen din tar mindre enn et minutt, helt anonymt, og 100 gratis - pluss, det gir deg rett til funksjoner som ellers ikke er tilgjengelige. Velg ditt brukernavn nå og bli med i sjakkesamfunnet. Hvis du allerede har en konto, bør du logge inn nå. Vennligst følg våre retningslinjer for innlegging: Ingen uanstendig, rasistisk, sexistisk eller profane språk. Ingen spamming, annonsering eller duplisering av innlegg. Ingen personlige angrep mot andre medlemmer. Ingenting i strid med amerikansk lov. Ingen innlegging av personlige opplysninger av medlemmer. Se noe som bryter med våre regler. Blås fløyten og informer en administrator. MERK: Hold all diskusjon om emnet på denne siden. Dette forumet er for denne spesifikke turneringen og ingenting annet. Hvis du vil diskutere sjakk generelt, eller dette nettstedet, kan du prøve Kibitzers Cafeacute. Meldinger lagt inn av Chessgames medlemmer representerer ikke nødvendigvis synspunkter fra Chessgames, dets ansatte eller sponsorer. Spot en feil Vennligst foreslå korrigeringen og hjelpe oss med å eliminere database feilAylerKupp. Det hadde jeg et inntrykk av at han analyserte alle mulige linjer før du begynte å flytte 29.gt Hvis man skulle ta deg bokstavelig talt (som jeg håper ingen gjør), er det 15 lag (en trekk fra hver side) fra 28. Bxc3 til 36. 1-0. Hvis vi anslår at det i gjennomsnitt er 3 rimelige (ikke mulige, men ltreasonablegt) svar på hvert trekk ved hver side, det er 315 eller 3,375 rimelige trekk. Jeg er ikke i nærheten av å være en GM, men jeg tviler på at noen GM kunne beregne og evaluere stillingene etter 3,375 bevegelser, spesielt i rimelig tid. Hvis det var i gjennomsnitt 2 rimelige svar på hvert trekk ved hver side, er det bare 225 rimelige trekk. Kanskje det er innenfor en god GM, men jeg tviler på det. Så hvis noen gode GMer leser dette, må du rette meg hvis du tenker ellers. Nå, hvis noen (ikke meg) skulle ta deg lettere, ville de gjerne vite hvor mange mulige juridiske kombinasjoner av bevegelser det er fra 28. Bxc3 til 36. 1-0. For å finne ut at jeg brukte sjakkmotor Hiarcs 14 som, men ikke den sterkeste motoren, har muligheten til å slå av søkeskjæring helt ved å sette dens Selectivity parameter 0. Dette tvinger det til å se på en mulig kombinasjon av lovlige bevegelser fra starten posisjon. Og etter 00:50:34 minutter med beregning hadde Hiarcs på 4.590.249.806 stillinger i gjennomsnitt på rundt 1.506 KNodessec. Så jeg tror det er trygt å anta at Fischer ikke så på alle mulige linjer før han spilte 29.Bxc3. Og, BTW, evaluerte Hiarcs den resulterende posisjonen etter 29.bxc3, og antok å spille best av begge sider på 0,28, effektivt lik. Så Sherwins taper feil må ha kommet etter 28. Bxc3. cunctatorg. Vitser til side, denne Sherwin fyren kan presentere til sjakkverdenen. en seier mot Bobby Fischer og også en uavgjort med ham. Ikke bare bemerkelsesverdig, men flott. gjergj248. Mar-09-15 Bycotron: Interessant hvordan svart konstruerer det som ser ut som et ekstremt solid forsvar ved å plassere ridderen på e5, forsvare f7, og biskopen av f6, som støtter ridderen og blokkerer den farlige f-filen. Deretter flytter han Ng4 i et trekk, den forsvarende ridderens offside og utveksler den kritiske biskopen. Det er vakkert, men ikke overraskende at Rxf7 kommer i umiddelbar straffe av hans dårskap. Han ble tapt før han flyttet ridderen. Black er i ferd med å miste sin bonde og hvite vil ha koblet forbipasserende og de 2 biskoper som styrer dronningen. MERK: Du må velge et brukernavn og passord for å legge inn et svar. Å få kontoen din tar mindre enn et minutt, helt anonymt, og 100 gratis - pluss, det gir deg rett til funksjoner som ellers ikke er tilgjengelige. Velg ditt brukernavn nå og bli med i sjakkesamfunnet. Hvis du allerede har en konto, bør du logge inn nå. Vennligst følg våre retningslinjer for innlegging: Ingen uanstendig, rasistisk, sexistisk eller profane språk. Ingen spamming, annonsering eller duplisering av innlegg. Ingen personlige angrep mot andre medlemmer. Ingenting i strid med amerikansk lov. Ingen innlegging av personlige opplysninger av medlemmer. Se noe som bryter med våre regler. Blås fløyten og informer en administrator. MERK: Hold all diskusjon om emnet på denne siden. Dette forumet er for dette spesifikke spillet og ingenting annet. Hvis du vil diskutere sjakk generelt, eller dette nettstedet, kan du prøve Kibitzers Cafeacute. Meldinger lagt inn av Chessgames medlemmer representerer ikke nødvendigvis synspunkter fra Chessgames, dets ansatte eller sponsorer. Spot en feil Vennligst send inn en korrekturliste og hjelp oss til å eliminere databasefeil. Dette spillet er type: KLASSISK (Uansett Vennligst send inn en korrekturliste.)

No comments:

Post a Comment