Sunday 15 October 2017

Ted Katz Online Trading Akademi


Top Stories Oversett til norsk gt Oversett til norsk gt Dette innholdet er tilgjengelig tilpasset for vårt internasjonale publikum. Bytt til amerikansk utgave Dette innholdet er tilgjengelig tilpasset vårt internasjonale publikum. Bytt til kanadisk utgave Dette innholdet er tilgjengelig tilpasset vårt internasjonale publikum. Bytt til britisk utgave Dette innholdet er tilgjengelig tilpasset vårt internasjonale publikum. Bytt til australsk utgave Moumlchtest du zur deutschen Versjon wechseln Ønsker du å gå til den tyske utgaven Souhaitez-vous vous rendre sur leacutedition franccedilaise Ønsker du å gå til den franske utgaven Noacutes especializamos nosso site for så vel som Voicecirc Gostaria de ir e E Online Brasil Vi har spesialisert vår nettside for din region. Vil du bytte til vår brasilianske versjon iexclHemos especializado nuestro sitio para tu regioacuten iquestQuieres ir a E Online Latino Vi har spesialisert vår nettside for din region. Vil du bytte til vår Latino editionEvent Update 1: Nye høyttalere og hendelsessted og nytt program igjen, min takk og takknemlighet for å bli med i gruppen. Min personlige mantra i år er: Suksess er et resultat av å mislykkes om og om igjen og igjen til du kommer til hvor du vil gå. Gjerne er vert for en begivenhet for 150 personer et stort foretak, men jeg er forpliktet til oppgaven. Så, her er de spennende oppdateringene. 1. Vi har en ny hendelsesside, sjekk den ut. Nok er nok 2015 2. Du spurte og så skal det være: Noen av dere vil få råd om ulike former for verdiskaping, så jeg inviterte min gode venn Simon Giannini eiendomsmegler til å snakke og sjekke ut hans bio. Ive inviterte også Ted Katz instruktør til Online Trading Academy. 3. Bet du aldri sett dette noen oppfølging: Et tilknyttet program, ja du kan få kompensert for innsatsen din. Arrangementet handler om rikdom, så bruk alle muligheter. Klikk her for å bli med i det nye tilknyttede programmet 4. Målet for gruppen er 300 nye medlemmer i januar og 150 personer deltar på arrangementet. Min andre mantra er: Hvis du setter årlige mål, får du fornuftige resultater. Jeg håper at dere alle kan låne en hånd og invitere folk som kan dra nytte av arrangementet og bli kompensert for innsatsen din. Jeg liker ikke å lese lange og wordy e-poster, så jeg ikke skriver dem heller. Det er alt for nå, jeg vil fortsette å gi deg flere oppdateringer vi vokser. Dale Tidd, Ditt Friendly Neighborhood Meetup arrangør. Hvordan definerer du rikdom For mange har rikdom mange definisjoner, og faktum er at det ikke handler om penger. Vi er alle de samme, vi har alle samme behov og ønsker. Vi vil ha mer penger, mer tid til å bruke pengene, mer kjærlighet og sammenheng, og mer frihet til å gjøre det vi vil ha når vi vil. Vi vil ha sann oppfyllelse og fred i sinnet. Vi ønsker bedre helse og å vite at livet vårt har gjort en forskjell. Å få alt dette i livet ditt, er sann rikdom. Likevel bruker vi i gjennomsnitt 2.500 timer av den mest verdifulle aktiviteten vi har hvert år, og bygger engang drøm om illusjonen og falsk sikkerhet for en lønnssjekk. Faktum er, om du tjener 50Kyear eller 250K, er du fortsatt avhengig av noen andre å betale for livet ditt mens du er ærlig. Du er ikke fornøyd og uoppfylt fordi du vet at du kan være mer, gjøre mer og oppnå mer. Jeg opprettet denne møtet for folk som har fått nok og er forpliktet til å bli rik i 2015. Hvis du ser rikdom som en plikt, plikt og et ansvar, så er du med de riktige menneskene. Etter å ha studert over 100 millionærer, fant jeg ut at det å oppnå rikdom er en lærbar ferdighet. Du trenger ikke å være smart, talentfull, begavet eller heldig, du må bare bestemme deg for å være velstående, tro at du kan og da ta de riktige handlingene. Så, nok er nok jeg vil jeg må lykkes. Jeg vil være rik og jeg inviterer folk med samme lidenskap, lyst til å bli med meg på denne reisen. Under denne møtet lærer du fra mestere og miljonær mentorer. Folk som har oppnådd rikdom og er villige til å dele sin kunnskap, innsikt og visdom med vår gruppe. Hver uke deler vi strategier for de rike og hvordan vi alle beveger oss nærmere for å oppnå rikdom. Vi gleder oss til å møte deg og høre historien din. Jeg membri questo Meetup sono membri anche di: 1.236 Eiendomsinvesteringer 2.617 Profesjonelle kvinner Cliccando su Iscriviti o Iscriviti på Facebook, gir deg råd til å oppnå Termini di Servizio amp Normativa sulla privacyHow en mentor kan hjelpe nye grader Hatch En vellykket karriere i salg: A Q038A Med Sean Huynh, grunnlegger av HelpMeSell Sales Coach amp mentor Å ha en mentor å se opp til kan hjelpe grader finne veien og starte en vellykket karriere i nesten alle felt. Det er spesielt kritisk for nye grader som er i de tidlige stadiene av deres salgs karrierer. Som grunnlegger av HelpMeSell, Sean Huynh mentorer nylig grads og tidlige salgsfagfolk ved å hjelpe dem med å utvikle ferdighetene som kreves for å enten starte eller fremme sine salgskarrierer. Intervjuer, prospektering og maksimering av inntjeningspotensial er bare noen få av fagene som han dekker i dybden med sine klienter. Fortell oss om når du bestemte deg for å starte en karriere i salg. Sean: Kommer ut av York University, som de fleste grader, var jeg usikker på retningen jeg ønsket å ta karrieren i. Jeg visste at jeg var bra med folk, og veldig motivert av penger, men bortsett fra at jeg hadde ingen anelse om hva jeg skulle gjør med min Bachelor of Arts grad. Jeg er en stor film fyr, og en dag etter å ha sett en film kalt Wall Street, bestemte jeg meg for å komme inn i meglerbransjen. Mens jeg jobbet med en backofficejobb, tok jeg de nødvendige lisensene for finansielle tjenester fra CSI og endte med å score et salgsarbeid med en upstart-rabattmegling kalt Questrade. Hvorfor bestemte du deg for å bli salgsmedarbeider Sean: Det startet på Online Trading Academy hvor jeg solgte 5.000-30.000 aksjemarkedskurs til individuelle handelsmenn og investorer. Det var en utfordrende rolle, med tanke på at jeg solgte varer med høy billett på 100 provisjoner. Dette er hvor jeg møtte min første salgs-mentor, Ted Katz. Han tok meg under hans vinge og lærte meg hans salgsprosess, psykologien til å kjøpe, og hvordan man bygger varige forhold til klienter. Som en ung, hotshot-selger i min tidlige 20-år, var Ted en beroligende innflytelse og stemme av grunn som var klok i løpet av mine år. Jeg visste alltid at hvis jeg fortsatte å selge og hadde fortsatt suksess, ville jeg dele min kunnskap for å hjelpe andre å få mest mulig ut av sine karrierer, som Ted hadde gjort med meg. På Salesforce bestemte jeg meg for å ta veiledning mer seriøst og jobbet 1-mot-1 med en rekke kolleger, og hjalp dem med taktiske, følelsesmessige og psykologiske aspekter ved å jobbe for en av verdens toppteknologiske bedrifter. Hva var det beste rådet din mentor noensinne ga deg Sean: Jeg husker å være utrolig opprørt etter å ha mistet et salg og fortalte Ted Katz, jeg kan ikke tro at jeg bare mistet salget. Som han svarte, var det aldri ditt å begynne med. Læringen ble ikke gjort personlig, salget er alltid opptjent, og du blir ikke betalt før papirarbeidet er signert. Hva er din rolle som salgsmedarbeider Sean: Som salgsmedarbeider jobber jeg med klientene mine for å forstå deres karrierevei og motivasjoner først og fremst. Jeg utvikler deretter en tilpasset 5-ukers plan som dekker emner som samsvarer med deres mål. Jeg leverer programmet gjennom private 60 minutters økter praktisk talt eller i person, hvor vi diskuterer siste ukers ytelse, utarbeider strategier for den kommende uken, og setter mid-to-long-term salgs - og karrieremål. Noen av emnene jeg fokuserer på med klientene mine i sin 5-ukers plan kan inkludere, men er ikke begrenset til intervju, skape en profesjonell sosial profil, prospektering, utvikle et salgsprosess, avtale vurderinger, forhandle, lukke, bli forfremmet og maksimere opptjeningspotensial. Sean Huynh, Sales Coach amp Mentor Kunne du fortelle oss litt om HelpMeSell Sean: Jeg startet HelpMeSell for å hjelpe de siste gradsene og tidlige salgsfolk for å fremme karrieren deres. Jeg leverer veiledningsøkter på kveldene og helgene som arbeider med motiverte personer som har en lidenskap for salg, og ønsker å maksimere sitt inntjeningspotensiale. Som en livslang student av salgsmetoder fant jeg ut at kurs og seminarer ga gode tips og nuggets med informasjon, men var veldig upersonlig og ga ikke sanntids tilbakemelding på hva som var viktig for meg personlig, i min karriere. Teori er flott, men unge salgsfagfolk ser etter opplæring i sanntid som er relevant i dagens raske verden, ikke teknikker som ble utviklet på 90-tallet eller tidlig på 2000-tallet. Hvordan påvirker en mentorcoach studenter og grader som forfølger en karriere i salg Sean: Det er så mange forskjellige salgskarriere som vurderer at det kan bli overveldende. Theres B2B, B2C, teknologi, finansielle tjenester, helsetjenester, profesjonelle tjenester, listen fortsetter og fortsetter. Jeg hjelper kundene mine med å bestemme hvilken vei som passer best for deres personlighet, interesser og inntjeningsforutsetninger. Derfra jobber vi med å lage et effektivt CV, utvikle salgshistorien din for intervjuet, og honey din prosess for å sikre en rask start. Hvilke typer studenter og grader kommer vanligvis til veiledning Sean: Vanligvis jobber jeg med personer som er ambisiøse, motiverte og entreprenørinnstilte. Studenter med markedsførings-og forretningsbakgrunn er de som jeg ser oftest, men Arts majors som meg selv, og de fra andre fagområder har også kommet ut for veiledning. I tillegg bruker studenter i oppdragsnivå salgsutdanningene mine til å fylle hullene mellom det de har lært i skolen og hva som trengs for å være konsekvent vellykket i et salgsmiljø. Hvordan kan studentene avgjøre om en karriere i salg er riktig egnet for dem. Sean: For at en student skal lykkes i salget, må det være et brennende ønske om å lykkes og i toppen av sin klasse. Med konkurranseevnen av salg både internt og eksternt, kan det være vanskelig for de som ikke er motivert av å rangere for å få stasjonen til å lykkes. En annen viktig motivasjon, og en som er helt ok å snakke om under intervjuer, er penger. Hvis en person er likegyldig med sin inntekt, eller er fornøyd med å gjøre akkurat nok til å komme forbi, vil det generelt reflekteres i salgstallene sine. Tips: Sean foreslår at en sterk arbeidsetikk, ressurssterkhet og integritet er de 3 beste ferdighetene du trenger for en vellykket karriere i salg. Etter din mening, hva er det beste med å forfølge en karriere i salg. Sean: Det beste med salg er følelsen du får når du lukker en stor avtale. Ikke bare mottar du kudos fra lagkameratene, lederen og andre i selskapet, det er også den fine lønningsdagen å se frem til. Jeg sammenligner ofte salg til baseball. De beste baseballspillerne svikter 70 av tiden, noe som kan være nedslående for noen, men for de som holder fast, holder seg til det og treffer spillet vinnende hjem løp, er ære alt ditt. Den virkelige nøkkelen er konsekvent, og stoler på prosessen din 8211 dvs det du får betalt og forfremmet. Jeg har hatt det heldig å ha Sean som mentor de siste månedene. Med sin store erfaring og kunnskap i salg ser det ut som om Sean har svar på nesten alle spørsmål eller veiblokker jeg har møtt hittil. Han har vært dedikert til min suksess som student med et mål om å mestre salgsprosessen. Sean, gjennom sin optimisme og oppmuntring, hjelper meg å komme seg gjennom salgsslumpene både som en venn og en profesjonell mentor. Adeife Adekusibe, Sean8217s klient Hva er den ene tingen som holder flest studenter og grader tilbake fra en vellykket karriere i salg Sean: Jeg vil si at det er 2 hovedfaktorer, den første har ikke en prosess de stoler på. Mange unge salgsfagfolk flyr ved setet på buksene sine og prøver forskjellige teknikker og tips de kan lese fra blogger eller få fra sine jevnaldrende. Utfordringen ligger i baseball-effekten, hvor uansett hvor gode strategiene dine er, vil du fortsatt mislykkes mesteparten av tiden. Dette fører til den andre hovedfaktoren, som jeg ofte ser representanter gi opp før de har gitt seg nok tid til å se deres innsatsutbetaling. Hvis du ikke stoler på prosessen din og mangler riktig forsterkning for å bekrefte at du er på riktig vei, kan du slutte rett før kornet ditt begynner å bære frukt. Uheldigvis i en nummerdrevet verden som salg, leder ledere etter umiddelbare resultater, og derfor er det viktig å ha en prosess og stole på det. Hvilke typer kurs eller tilleggsaktiviteter vil du anbefale til studenter som ønsker å videreutvikle deres karriere? Sean: Naturligvis tar salgstrening som HelpMeSell utvikler de praktiske ferdighetene som kreves for å lykkes. I tillegg vil jeg anbefale å ta klasser eller bli med i offentlige talerorganisasjoner som Toastmasters. Offentlige taler og utøvelse av executive level-presentasjoner er viktige ferdigheter når du beveger deg oppe i bedriftens rom. Siden mange unge representanter starter på telefonen som gjør biz dev og innenfor salg, er kunsten å presentere seg ikke praktisert ofte. Alt annet du vil at du deler Sean: Jeg tror verden endrer seg raskt. Måtene vi har solgt de siste 5 årene, vil være dramatisk forskjellig fra hvilken suksess som vil se ut i de neste 5 årene. Derfor er det kritisk viktig at hvert salg profesjonelt tilnærming alle samspill med integritet. Slik bygger du tillit. Det aspektet ved å selge vil aldri forandre seg. Ikke bare jage de fleste penger, finn et selskap hvor du selger noe du er spent på og tro på. Sean Huynh, salgssjef amp mentor Ønsker å koble til med Sean Sørg for å sjekke ut hans nettsted: HelpMeSell. ca 1. september 2015 2. september 2015 Postnavigasjon (2012) Når Ted flyr fra Donnys hus, danser Donny foran TV-en mens du nyter en brus. Kameraet bytter for å vise at Ted løper ved døren, og plutselig danser Donny med hendene på hoftene, og det er ikke noe glass brus å bli sett. Se mer raquo Robert. Jeg og Ted skal være beste venner, pappa. Donny. Ja, du er, min lille chipmunk. God spilltid. Ted. Jesus jævla Christ Robert. Jeg sa et dårlig ord en gang. Pappa straffet meg for det. Ted. Det er en flott historie. Jeg følte at jeg var der. Robert. Pappa ga meg en ouch. Nå må jeg gi deg en ouch. tårer Teds øre Se mer raquo Crazy Credits Åpningspoengene skulle begynne med Universal Pictures and Media Rights Capital Presents som vist i trailerscommercials og baksiden av DVDBlu-Ray-dekslene. Men av ukjente grunner begynner det med Media Rights Capital Presents og Universal Pictures Presents i selve filmen. Se flere raquo Tilkoblinger Soundtracks Stayin Alive Skrevet av Barry Gibb. Maurice Gibb (som Maurice Ernest Gibb), og Robin Gibb (som Robin Hugh Gibb) Utført av The Bee Gees (som Bee Gees) Courtesy of Warner Bros. Records Inc. Etter avtale med Warner Music Group Filmforsterker TV-lisens Se mer raquo Ofte Spørsmål Spørsmål Brukeromtaler En standard komedie - men med en bamse Mens jeg ikke mislikte x27Tedx27, kan jeg ikke si at jeg var altfor imponert over det. Hype og popularitet som bygget opp mot filmx27-utgivelsen hadde meg ventet noe friskt, noe som ville holde meg latter etterpå. Til min skuffelse, x27Tedx27, viste meg til bare en annen Rom-Com, sin eneste virkelige unike vridning er Ted selv. Når det er sagt, gir x27Tedx27 litt god latter, mens de ikke akkurat var splittet av filmen, var underholdende, og jeg så på hele funksjonen uten å bli kjedelig eller uinteressert. Animasjonene til Ted var av god kvalitet, gjør en god jobb med å få det til å virke som om Ted faktisk var der med skuespillerne, i stedet for bare et datamaskingenerert 3D-bilde. Det jeg følte la x27Tedx27 ned var itx27s forutsigbarhet og mangel på minneverdig eller unik latter. Å være vurdert som en 15, x27Tedx27s plot didnx27t synes å passe det målgruppe i målgruppe, jeg har sett lignende historielinjer i filmer som er klassifisert PG eller U, men det eksplisitte innholdet til x27Tedx27 var tydelig beregnet for mer modne publikum, derfor følte jeg det fortjent en mer modent tomt. Samlet anbefaler Ix27d x27Tedx27 til de som leter etter en relativt lyshjerte historie med noen få fnittringer lagt inn og en forbannelse, men likevel fortsatt kjærlig, bamse. Itx27s bra, men ingenting altfor spesielt. 57 av 102 personer fant denne anmeldelsen nyttig. Var denne anmeldelsen nyttig for deg? Ja Nei

No comments:

Post a Comment